12 haine pe care le imbraca marketingul de continut
Atunci cand navighezi pe internet intalnesti valuri si valuri de continut pe aceeasi tema si poate fi foarte dificil sa produci continut care sa iasa in evidenta, mai ales daca acesta are forma articolelor pe blog. Continutul trebuie prezentat in forme cat mai atragatoare, mai simple, dar complete in acelasi timp, astfel incat sa fie ales ca sursa de incredere si sa fie distribuit.
Articolele pe blog, isi pastreaza importanta si nevoia de optimizare a acestora pentru motoarele de cautare nu dispare, dar la mixul marketingului de continut trebuie adaugate alte elemente. Potrivit SocialMediaToday, alegerea tipului de continut depinde de targetul catre care se indreapta mesajele si de tipul de distribuire a acestora.
- Quiz-urile ajuta clientii sa ia decizii, sa inteleaga mai bine produsele si sa isi dea seama care dintre acestea li se potrivesc cel mai bine.
- Mesajele pe Twitter pot fi construite astfel incat sa se inlantuiasca logic, oferind clientilor posibilitatea sa interactioneze cu brandul mult mai usor.
- Graficele pot fi o modalitate de a afla lucruri noi si acestea nu trebuie sa se limiteze la formele clasice cu care ne-am obisnuit cu totii.
- Studiile de caz fac trecerea de la general la particular si ii ajuta pe clienti sa inteleaga exact cum se comporta produsele sau serviciile intr-o situatie anume.
- Benzile desenate ar putea sa simplifice mult lucrurile, dand o nota mult mai vesela intregii povesti.
- Foloseste serviciile de mesaje SMS pentru a afla ce cred clientii, rata de raspuns este foarte mare in astfel de cazuri
- Da valoare continutului transformand articolele voluminoase de pe blog in ebook-uri care pot fi descarcate in format PDF.
- Creeaza fidelitate numerotand continutul, astfel iti faci cititorii sa astepte nerabdatori urmatorul numar.
- Adauga continutul in locatiile care se bazeaza pe distribuiri. Pinterest este un bun exemplu de retea sociala care functioneaza ca un motor de cautare unde distribuirile se realizeaza automat in functie de preferinte si de contacte.
- Structureaza continutul sub forma intrebare-raspuns. Te poti baza pe intrebarile clientilor in construirea continutului.
- Foloseste butoane de distribuire si like, texte alternative si alte surse de micro-continut care iti pot optimiza website-ul.
- Redacteaza ghiduri sau glosare. Acestea au o valoare SEO mare si intra in categoria continutului evergreen.