Ce impact SEO au retelele sociale
Ti-ai auzit prietenii spunand ”Daca nu ai Facebook, nu existi”? Indiferent daca te numeri printre cei care sunt de acord cu aceasta afirmatie, sau care o resping cu vehementa, important este sa iesi din sfera conturilor personale de social media si sa privesti problema din perspectiva unui brand. Astfel, vestita afirmatie se transforma in, ”Daca nu esti prezent in social media, nu apari printre primii in cautari”. Stim, isi pierde din farmec, dar ideea este ca un cont de social media poate fi cu adevarat de ajutor la nivel de SEO.
Nu ne vom referi strict la Facebook de data aceasta, ci ii vom aduce in ecuatie si pe colegii sai Twitter si Google Plus. Cel din urma este o optiune excelenta pentru ranking-ul pe Google, dar nu este singurul care conteaza. Dupa ce ai inceput sa iti dai seama cum functioneaza retelele sociale poti sa explorezi si alte posibilitati care se potrivesc brandului tau.
Retelele sociale au impact la nivel de SEO, dar important este de stiut unde interactioneaza acestea, iar potrivit Social media today, exista suficient de multe puncte de interactiune intre acestea:
- Profilurile sociale apar in rezultatele cautarilor pe motoarele de cautare
- Distribuirile reprezinta o alternativa eficienta de inbound links
- Prezenta online este consolidata prin mixul social media – SEO
- Traficul din social media este organic si iti va imbunatati ranking-ul
- Utilizatorii de mobil vor prefera sa interectioneaze cu brandul in social media
- Retelele sociale pot fi privite ca motoare de cautare
- In social media se pot folosi cuvinte cheie SEO ca si hashtag-uri
Aboneaza-te la Newsletter
Related Posts
- ← Cine e invingatorul la categoria ROI: marketingul de continut sau publicitatea nativa?
- 12 haine pe care le imbraca marketingul de continut →