3 moduri in care iti poti imbunatati blogul
Blogul nu este o extensie a paginii in care sunt promovate produsele si serviciile unei companii. Arnie Kuenn ii sfatuieste pe toti posesorii de afaceri locale sa isi transforme blogul intr-un centru de invatare in loc sa il foloseeasca pentru a furniza informatii suplimentare despre achizitionarea produselor sau serviciilor oferite de companie.
“Nu este suficient sa fii prezent, fara informatia corecta esti doar un alt blog de companie.”
- Primul pas in transforamarea blogului este sa afli care sunt interesele celor care viziteaza blogul, cum ai putea sa le fii de ajutor. Acest lucru se poate face prin intermediul angajatilor, a site-ului sau intreband audienta in mod direct.
- Al doilea pas este adoptarea unei abordari transparente – nu ar trebui sa iti fie frica sa oferi recenzii realiste si sa fii sincer cu privire la produsele si serviciile tale.
- In cele din urma ofera continut de calitate – fii atent la format, organizare, titluri si imagini.