Cum iti dai seama cand trebuie sa schimbi platforma site-ului
Ritmul de schimbare al tehnologiei este atat de rapid incat, daca ai o afacere online trebuie sa fii mereu informat si sa incerci sa tii pasul cu toate modificarile. Daca ultimul upgrade pentru platforma site-ului tau a fost facut in urma cu trei ani, inseamna ca ar fi trebuit sa incepi deja sa iti analizezi pagina si sa vezi daca nu este timpul pentru o schimbare.
Exista motive foarte variate pentru care schimbarea platformei poate fi necesara, iar acestea variaza de la imposibilitatea actualizarii platformei, pana la nevoia de integrare cu sisteme exterioare complexe.
Cel mai adesea platformele paginilor trebuie schimbate pentru ca:
- Platforma nu mai poate fi actualizata – platformele create pentru un site anume pot fi o solutie pentru paginile de comert online, dar actualizarea acestora este complicata si foarte scumpa
- Sunt necesare noi caracteristici – paginile au mereu nevoie de noi caracteristici, dar apar situatii in care acestea nu sunt compatibile cu platforma existenta si apare nevoia de schimbare.
- Se simte nevoia unui nou inceput – ritmul in care apar schimbarile in mediul online este atat de rapid incat dupa un numar prea mare de redesignuri si de elemente adaugate, pagina incepe sa fie prea incarcata si este cel mai bine sa incepi de la zero.
- Pagina nu mai poate fi administrata din interiorul companiei – nevoia de a reduce costurile de administrare a paginii pe termen lung este unul dintre motivele pentru care posesorii de site-uri aleg servicii specializate.
- Apare nevoia de integrare – din ce in ce mai des, platformelor de comert online li se cere sa interactioneze cu sisteme exterioare complexe, acest lucru se poate face cu usurinta folosind platforme care au plugin-uri speciale pentru astfel de interactiuni.
O platforma invechita te poate face sa iti pierzi clientii, de aceea ar trebui sa incepi ca cauti lucrurile care nu merg in zona de analytics si de optimizare a rezultatelor. Afla la ce moment clientii iti abandoneaza pagina, ce poti afla din analiza click-urilor de pe pagina sau de ce iti parasesc clientii pagina dupa ce au adaugat produse in cosul de cumparaturi. Este foarte posibil ca de vina pentru scaderea sau stagnarea vanzarilor sa nu fie produsele tale, ci pagina de pe care le comercializezi.
Odata ce ai descoperit ce nu merge ar fi bine sa incerci sa planifici modul in care vei aduce imbunatatiri paginii tale. Daca nu ai cunostintele necesare, cea mai buna solutie ar fi sa apelezi la specialisti cu experienta care vor stii exact ce e de facut. Migrarea continutului, partea de SEO, implementarea sistemului sau integrarea – sunt aspecte de care trebuie sa se ocupe o companie de marketing digital.
Aboneaza-te la Newsletter
Related Posts
- ← Serviciul de relatii cu clientii poate fi inclus in activitatea de pe retelele sociale
- Cum influenteaza social media audienta televiziunilor si traficul de pe site-urile de stiri →