Marketing-ul prin email se muta spre zona mobila – afla cum sa tii pasul

mobile-marketing_1

In ziua de azi nu se mai poate stii cu siguranta pe ce dispozitiv sunt citite mesajele care sunt trimise catre clienti. Studiile recente arata ca posesorii de afaceri si cei care lucreaza in marketing isi propun sa abordeze strategii de comunicare via mobil, iar acestea presupun o crestere a utilizarii de SMS-uri, email-uri optimizate pentru mobil, aplicatii mobile, MMS-uri sau notificari push.

Internetul este din ce in ce mai folosit pe mobil, iar statisticile confirma acest lucru. Cu 5 ani in urma, mai putin de 1% din utilizatorii de internet foloseau mobilul pentru a intra online, in mai 2013 numarul acestora ajungea la 14%, iar in mai 2014, 25% dintre acestia foloseau telefonul mobil pentru a intra pe internet.

Cei care doresc sa isi modifice stategia pentru a tine cont de numarul mare de utilizatori al internetului de pe mobil trebuie sa tina cont de cateva aspecte:

  • Email-ul poate sa fie afisat diferit in functie de sistemul de operare al dispozitivului mobil – de aceea mesajele trebuie testate inainte de a fi trimise
  • Lucrurile simple sunt mai bune cand vine vorba de mobil – un layout prea complex poate sa nu ii permita clientului sa citeasca email-ul pe care il primeste
  • Pentru dispozitivele mobile constientizarea limitelor de spatiu sunt esentiale – un text care arata bine pe PC poate sa para prea lung si greoi pe un smartphone
  • Dispozitivele mobile nu au butoane – daca mesajul pe care ar trebui sa apese clientul pentru a face o achizitie sau pentru a intra pe pagina ta e prea mic, este foarte posibil sa pierzi din vanzari
Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts