Serviciul de relatii cu clientii poate fi inclus in activitatea de pe retelele sociale
Paginile de social media sunt o foarte buna modalitate de a crea o prima impresie potentialilor clienti. Comunicarea in cadrul retelelor de socializare se face atat de usor incat clientii sunt incurajati sa interactioneze cu brandul.
Conversatiile avute in social media pot fi baza unei experiente extraordinare pentru clienti, iar daca acestia sunt multumiti, retelele sociale sunt tocmai locul in care le pot povesti prietenilor acest lucru.
Cum sa incluzi serviciul de relatii cu clientii in social media:
- Asculta problemele sau sfaturile clientilor si reactioneaza imediat
- Fii atent la ceea ce spun clientii tai si ofera-le sprijin indiferent de situatie
- Fii activ pe paginile sociale – atunci cand clientii vad o pagina care stagneaza vor avea senzatia ca nu iti pasa de comunitatea din care si ei fac parte
- Fii prompt si ofera un raspuns, un sfat sau o solutie clientilor tai, chiar daca problema cu care ei vin nu tine strict de afacerea ta
Related Posts
- ← Marketing-ul prin email se muta spre zona mobila – afla cum sa tii pasul
- Cum iti dai seama cand trebuie sa schimbi platforma site-ului →