Strategia de continut vazuta prin ecrane de diferite dimensiuni
Dimensiunea ecranului conteaza enorm in procesul de stabilire a strategiei de continut. Nu este nimic mai frustrant decat sa nu poti sa ajungi la informatiile dorite pentru ca pagina pe care ai intrat nu se adapteaza corespunzator unui ecran de telefon sau de tableta. Iata ca pe langa nenumaratele surse de informare care te fac sa ai senzatia ca esti in cautarea acului in carul cu fan, a aparut o noua problema.
Pentru a hotara ce tip de pagina web ai nevoie trebuie in primul rand sa tii cont de modul in care publicul tinta utilizeaza gadgeturile. Aceeasi persoana poate sa foloseasca trei device-uri in aceeasi zi, deci cum sa faci in asa fel incat sa ii oferi experienta de care are nevoie? In plus trebuie sa tii cont de faptul ca timpul petrecut in medie pe un telefon mobil este mult mai mic decat cel petrecut la PC sau Laptop, dar cautarile de pe mobil sunt facute la momente cheie in care clientul alege intre afacerea ta sau cea a competiei.
Probabil cel mai bun sfat ar fi ca atunci cand incepi sa iti conturezi strategia de continut trebuie sa pui clientul si nevoile lui pe primul loc. Sunt multe aspecte care trebuie luate in considerare, iar acestea sunt explicate in detaliu pe blogul moz.com.
Related Posts
- ← Cum sa iti setezi obiective de marketing pentru social media
- De ce ar trebui sa oferi WiFi gratuit clientilor tai →