Cum sa iti setezi obiective de marketing pentru social media

social-media-goals_1404385623054

Pana si cei care lucreaza de ani buni in marketing intampina probleme in a-si stabili obiective masurabile de marketing in social media. Exista multe obiective care pot fi stabilite pentru activitatea de pe retelele sociale. Acestea pot fi de brand awareness, de imbunatatire a relatiei cu clientii sau de imbunatatire a imaginii de brand si asa mai departe, iar un lucru foarte important este sa iti dai seama ca nu le poti atinge pe toate in acelasi timp.

Cei de la CMSWIRE au identificat aceasta problema a marketerilor si au alcatuit o lista clara a obiectivelor masurabile care pot fi setate pentru paginile de social media in diferite etape:
1. etapa obiectivelor bazate pe activitate
2. etapa obiectivelor bazate pe cresterea audientei
3. etapa obiectivelor bazate pe interactiuni
4. etapa obiectivelor de maximizare a randamentului investitiilor (ROI)

Cu toate acestea, inainte de parcurgerea acestor etape trebuie sa decideti pe ce platforme de social media va veti concentra si cum va veti monitoriza progresul.

 

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts