Dupa ce iti ghidezi strategia de continut – ai luat in considerare intentia de cumparare a clientilor?
Potentialii tai clienti ajung pe pagina ta pentru ca ti-ai facut bine treaba la nivel de SEO. Ai un landing page care ii ofera clientului tau exact ceea ce cauta, ai folosit cuvintele cheie cele mai potrivite, titlul paginii tale e targetat, URL-ul este simplu si curat, ai un layout intuitiv si se poate naviga usor pe pagina ta. Dar continutul inseamna mult mai mult decat un landing page optimizat, nu e suficient sa iti fi facut treaba bine la un moment dat pentru a-ti creste numarul de clienti si de vanzari. Cand vine vorba de continut, pregateste-te pentru ca daca ofertele tale sunt in continua schimbare ai in fata un drum lung pe care trebuie sa il parcurgi cu pasi siguri si sa mergi in directia corecta pentru a-ti imbunatati relatia cu actualii si potentialii clienti.
Nimeni nu navigheaza pe internet fara un scop anume, indiferent ca vor sa se distreze, sa invete sau sa cumpere ceva, potentialii tai clienti nu trebuie abordati fara sa tii cont de intentiile lor. Pana acum, in incercarea de a aborda clientii trebuia sa incerci sa le ghicesti gandurile. Pare greu nu-i asa? Ei bine, potrivit econsultancy.com zona de adevertising din social media ne vine in ajutor si ne ofera informatii mult mai exacte despre publicul tinta.
Continutul de pe website-urile tale e metoda prin care comunici si iti construiesti o relatie cu publicul tau.
Dar nu trebuie sa ne indepartam prea mult de zona construirii de continut pentru landing page. Iata ce intrebari spun cei de la moz.com ca ar trebui sa iti pui atunci cand creezi acest continut tinand cont de intentia clientilor:
1. Ce tip de continut ar corespunde cu intentiile vizitatorilor paginii tale?
2. In cazul in care intentia este vaga, care sunt diferitele tipuri de intentii pe care ar putea sa le aiba?
3. Ce li s-ar parea lor ca este util?
4. Ce li s-ar parea lor interesant sau ce i-ar face sa aiba o reactie?
5. Ce tip de continut ar fi dispusi sa distribuie?
Tine cont de toate acestea cand lucrezi la continutul de landing page. Nu uita ca odata ajuns pe pagina ta, trebuie sa iti faci clientul sa vrea sa ramana acolo sau sa revina.
Aboneaza-te la Newsletter
Related Posts
- ← Cum se face rebrandingul pentru conturile de social media
- Companiile ar trebui sa se intreaca in a le raspunde clientilor pe paginile de social media →