Cum se face rebrandingul pentru conturile de social media
Rebrandingul companiei tale trebuie sa includa si rebrandingul conturilor de social media pe care afacere ta le foloseste pentru a se promova. Atunci cand intri in procesul de rebranding nu ar trebui sa lasi social media pe ultima suta de metri. Cel mai adesea s-ar putea sa fie necesar sa lucrezi cu alte companii pentru a duce la bun sfarsit acest proces.
Rebranding-ul nu e floare la ureche, dar lucrurile se complica si mai mult atunci cand intervine modificarea numelui business-ului tau. De aceea odata de te-ai hotarat la un nou nume ar trebui sa iti rezervi numele conturilor de social media, pentru a nu risca sa le pierzi. Sunt companii care isi pun problema unui rebranding si isi rezerva numele chiar si cu cativa ani inainte.
Pentru Facebook schimbarea numelui nu este chiar atat de simpla, asta mai ales daca ai pese 200 de followeri. Poate sa dureze cateva zile sau saptamani pana cand Facebook va evalua solicitarea de rebranding. Dar atentie, va trebui sa schimbi mai intai numele paginii inainte de URL pentru ca Facebook trebuie sa aprobe modificarea de nume.
Dupa ce ai terminat cu contul de Facebook va trebui sa te ocupi de cele de Twitter, Google+, YouTube, Pinterest, LinkedIn, etc, deci asigura-te ca aloci suficient timp procesului de rabranding.
Daca vrei sa vezi cum s-au descurcat altii cu rebranding-ul conturilor de social media, poti citi aici povestea rebranding-ului MOZ.
Related Posts
- ← Modificari pe care ne-am fi asteptat ca Google sa le faca la nivel de SEO
- Dupa ce iti ghidezi strategia de continut – ai luat in considerare intentia de cumparare a clientilor? →