Companiile ar trebui sa se intreaca in a le raspunde clientilor pe paginile de social media
Opt din zece companii considera ca relatia lor cu clientii pe paginile de social media este de o calitate superioara, iar noua din zece clienti nu sunt de acord, potrivit socialmediatoday.com.
Majoritatea brandurilor nu reusesc sa tina pasul
- Brandurile nu fac fata gradului ridicat de interactiune din parte clientilor si asta pentru ca interactiunile in social media cresc de 9 ori mai rapid decat Facebook si Twitter la un loc.
- Brandurile raspund in medie numai la 20% dintre mesajele clientilor care ar necesita un raspuns.
- Iar cand un raspuns este dat, acesta vine dupa aproximativ 15 ore pe facebook si 8 ore pe Twitter.
La ce se asteapta consumatorii?
- 83% dintre utilizatorii de pe Facebook si 71% din cei de pe Twitter se asteapta la un raspuns in aceeasi zi.
- Iar pentru a inrautati lucrurile, 42% dintre utilizatorii de pe Facebook ar dori un raspuns in 60 de minute, iar 32% se asteapta ca raspunsurile de pe Twitter sa vina in 30 de minute.
Ce vei obtine daca pui bazele unei relatii solide cu clientii tai?
- 56% dintre cei care interactioneaza cu brandul considera ca obtin astfel o legatura mai puternica
- 50% dintre acestia vor cumpara de la un brand pe care il pot contacta in social media
- 71% dintre cei care primesc un raspuns rapid si util au sanse mai mari sa recomande brandul si altora
Related Posts
- ← Dupa ce iti ghidezi strategia de continut – ai luat in considerare intentia de cumparare a clientilor?
- Cateva mituri despre social media marketing →