Companiile ar trebui sa se intreaca in a le raspunde clientilor pe paginile de social media

social-media-race_1400160812999

 

Opt din zece companii considera ca relatia lor cu clientii pe paginile de social media este de o calitate superioara, iar noua din zece clienti nu sunt de acord, potrivit socialmediatoday.com.

 

Majoritatea brandurilor nu reusesc sa tina pasul

  • Brandurile nu fac fata gradului ridicat de interactiune din parte clientilor si asta pentru ca interactiunile in social media cresc de 9 ori mai rapid decat Facebook si Twitter la un loc.
  • Brandurile raspund in medie numai la 20% dintre mesajele clientilor care ar necesita un raspuns.
  • Iar cand un raspuns este dat, acesta vine dupa aproximativ 15 ore pe facebook si 8 ore pe Twitter.

La ce se asteapta consumatorii?

  • 83% dintre utilizatorii de pe Facebook si 71% din cei de pe Twitter se asteapta la un raspuns in aceeasi zi.
  • Iar pentru a inrautati lucrurile, 42% dintre utilizatorii de pe Facebook ar dori un raspuns in 60 de minute, iar 32% se asteapta ca raspunsurile de pe Twitter sa vina in 30 de minute.

Ce vei obtine daca pui bazele unei relatii solide cu clientii tai?

  • 56% dintre cei care interactioneaza cu brandul considera ca obtin astfel o legatura mai puternica
  • 50% dintre acestia vor cumpara de la un brand pe care il pot contacta in social media
  • 71% dintre cei care primesc un raspuns rapid si util au sanse mai mari sa recomande brandul si altora

 

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts