De unde vin ideile pentru continutul care ramane mereu actual

De unde vin ideile pentru continutul care ramane mereu actual

Se spune ca nu exista lucru mai vechi decat ziarul de ieri si asta pe buna dreptate. Pare inspaimantator cand te gandesti ca articolele scrise de tine sunt republicate in social media de cateva ori in urmatoarele saptamani dupa postare? Ei bine, nu este. Atat timp cat un articol nu are valoare de stire, nu se incadreaza intr-un topic care este in trend doar un timp limitat si indeplineste cateva alte criterii, el poate sa intre in categoria continutului mereu actual sau ”evergreen”.

Continutul neperisabil va fi relevant si maine si peste doi ani, ceea ce inseamna ca vizualizarile sale si interactiunile cu acesta se pot pastra pe o perioada mult mai lunga de timp. Acest articol, spre exemplu, intra in categoria continutului evergreen, iar mai jos vei gasi o lista cu formate de continut care au sanse reduse sa-si piarda relevanta in timp:
– listele
– sfaturile
– articolele tutoriale de tipul ”Cum sa”
– recenziile produselor
– video-urile

Ti-am promis si o lista cu idei pentru continut mereu actual si iti vom prezenta abordarea sugerata de SocialMediaToday:

  • Foloseste-te de Google Adwords Keyword Planner pentru a descoperi cuvintele cheie specifice nisei tale care au asociat un trafic ridicat si pentru care competitia nu este atat de mare.
  • Bazeaza-te in primul rand pe calitate, nu pe cantitate. Un articol scris bine poate valora cat trei articole redactate in graba.
  • Utilizeaza statisticile pentru a afla care sunt articolele evergreen cu cel mai mare impact. Astfel iti vei da seama ce ai facut bine si poti folosi aceasta informatie ca pe o reteta de succes.
  • Uneori poti sa arunci un ochi si in curtea vecinului. Vezi ce face competitia in materie de continut neperisabil si incearca sa folosesti continutul lor ca si inspiratie.
  • Nu uita ca daca mananci felul preferat de mancare in fiecare zi, in scurt timp vei incepe sa-l urasti. Asta e valabil si pentru continutul ”mereu verde”. Incearca sa produci continut diversificat pentru a pastra atentia cititorilor tai.

Aboneaza-te la Newsletter

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts