Cum sa consolidezi relatia cu clientii tai folosind-o pe cea cu celelalte branduri
Brandul tau are nevoie de alte website-uri care sa preia continutul pe care il postezi si sa il trimita mai departe. Fie ca este vorba de alte branduri sau de bloggeri, continutul tau ar trebui sa fie preluat organic daca este relevant pe nisa in care te incadrezi, dar acest lucru nu se intampla atat de des pe cat ti-ai dori.
Daca iti doresti sa transformti continutul pe care il postezi intr-unul viral si sa ii faci pe clientii tai sa te vada ca pe o sursa de incredere, trebuie sa tii cont de doua directii foarte importante:
natura continutului si relatia ta cu alte branduri
Dupa ce ai gasit acel gol care trebuie umplut in nisa ta, va trebui sa te concentrezi asupra unui unghi de abordare. Este foarte important sa alegi formatul perfect pentru tipul de continut, sa gasesti persoana care sa il livreze, sa ii dai o forma usor forwardabila si sa creezi un call-to-action in interiorul acestuia.
Daca iti doresti sa ai un public tinta in crestere ar trebui sa ai o relatie buna cu alte branduri, website-uri sau blog-uri. Pentru asta ar trebui sa creezi o relatie cat mai personala cu acestia, sa le trimiti continut care sa merite sa fie distribuit si sa monitorizezi mereu relatia cu acestia pentru a vedea de unde vin cele mai multe beneficii.
Cand vine vorba de relatia cu bloggerii, cu cat le dati mai putine restrictii de timp sau de dimensiunea continutului, cu atat veti avea parte de un continut organic, iar acest lucru se simte.
“Chiar daca ai o companie mica, ar trebui sa gandesti ca un brand mare cand vine vorba de continut.”
Surse:
Everything You Need to Know About Nurturing Influencer Relations
Aboneaza-te la Newsletter
Related Posts
- ← Si altii au nelamuriri cand vine vorba de alegerea unui landing page
- Modificari pe care ne-am fi asteptat ca Google sa le faca la nivel de SEO →