Cum sa consolidezi relatia cu clientii tai folosind-o pe cea cu celelalte branduri

building-relationship_1398855720123

Brandul tau are nevoie de alte website-uri care sa preia continutul pe care il postezi si sa il trimita mai departe. Fie ca este vorba de alte branduri sau de bloggeri, continutul tau ar trebui sa fie preluat organic daca este relevant pe nisa in care te incadrezi, dar acest lucru nu se intampla atat de des pe cat ti-ai dori.

Daca iti doresti sa transformti continutul pe care il postezi intr-unul viral si sa ii faci pe clientii tai sa te vada ca pe o sursa de incredere, trebuie sa tii cont de doua directii foarte importante:

 

            natura continutului si relatia ta cu alte branduri

In primul rand ar trebui sa gasesti subiecte interesante din domeniul afacerii tale care nu au fost discutate pana acum sau care nu au fost discutate suficient. Exista mai multe instrumente pe care le poti folosi pentru a afla care sunt trendurile in nisa ta, dar poate cea mai simpla metoda ar fi sa iti intrebi clintii sau cititorii tai care sunt subiectele care ii intereseaza. Feedback-ul primit iti va fi foarte util si vei incuraja si comunicarea directa cu clientii tai.

linking-strategy

Dupa ce ai gasit acel gol care trebuie umplut in nisa ta, va trebui sa te concentrezi asupra unui unghi de abordare. Este foarte important sa alegi formatul perfect pentru tipul de continut, sa gasesti persoana care sa il livreze, sa ii dai o forma usor forwardabila si sa creezi un call-to-action in interiorul acestuia.

Dupa ce ai gasit tipul de continut si l-ai produs, promovarea acestuia este ultimul pas pe care il ai de facut si acesta poate fi cel mai important. Va trebui sa iti prezinti continutul in fata “cui trebuie”, “cand trebuie”, ceea ce inseamna ca numerele nu sunt cele mai importante, uneori calitatea si relevanta sunt factori care trebuie luati mai mult in considerare.

Daca iti doresti sa ai un public tinta in crestere ar trebui sa ai o relatie buna cu alte branduri, website-uri sau blog-uri. Pentru asta ar trebui sa creezi o relatie cat mai personala cu acestia, sa le trimiti continut care sa merite sa fie distribuit si sa monitorizezi mereu relatia cu acestia pentru a vedea de unde vin cele mai multe beneficii.

Cand vine vorba de relatia cu bloggerii, cu cat le dati mai putine restrictii de timp sau de dimensiunea continutului, cu atat veti avea parte de un continut organic, iar acest lucru se simte.

 “Chiar daca ai o companie mica, ar trebui sa gandesti ca un brand mare cand vine vorba de continut.”

Surse:

How To Get Your Content Linked To From Top-Tier Websites

Everything You Need to Know About Nurturing Influencer Relations

Aboneaza-te la Newsletter

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts