De ce un creator de continut ar trebui sa aiba simtul masurii

De ce un creator de continut ar trebui sa aiba simtul masurii

Cand eram la scoala si primeam ca tema o compunere, prima intrebare care ii venea in minte oricaruia dintre noi era ”Cat de mare trebuie sa fie?”. Astazi, cand primim ca sarcina realizarea de continut online tot aceasta ar trebui sa ne fie reactia.

Sursele de continut sunt foarte variate, de aceea calitatea nu mai este singurul element important, trebuie sa ne gandim si la cantitate. Cat de lunga ar trebui sa fie o postare pe Facebook sau cat de mare ar trebui sa fie articol pe blog.

La aceasta intrebare au raspuns cei de la Sumall si Buffer aducand impreuna toate dimensiunile recomandate pentru cele mai diverse tipuri de continut online:

  • postarile pe Facebook care au 40 de caractere obtin cu 86% mai multe interactiuni de decat cele care au mai multe caractere
  • pe Twitter postarile pot sa aiba maximum 140 de caractere, dar cele cu 100 de caractere obtin o rata de interactiune mai mare cu 17 procente
  • pe Linkedin daca te adresezi unei companii ar trebui sa postezi mesaje care au 16-25 de caractere, iar daca incerci sa comunici cu clientii se recomanda folosirea de mesaje care au intre 21 si 25 de caractere pentru a obtine mai multe distribuiri
  • hashtag-urile cu 6 caractere au cel mai mare succes, iar acestea nu ar trebui sa contina spatii, caractere speciale sau sa inceapa ori sa fie formate doar din numere
  • pe Google+ se recomanda folosirea mesajelor care nu depasesc 60 de caractere, iar daca acestea sunt mai lugi, prima parte ar trebui sa te faca sa vrei sa citesti mai departe
  • titlurile postarilor de pe blog nu ar trebui sa depaseasca 6 cuvinte pentru ca in general sunt citite doar primele si ultimele 3 cuvinte dintr-un titlu
  • cel mai mare succes il vor avea postarile pe blog care au in medie 1.600 de caractere, iar cititorului nu trebuie sa ii ia mai mult de 6 minute pentru a le parcurge
  • paragrafele introductive care nu depasesc 40-55 de caractere vor fi citite mai usor, mai ales daca este folosit un font de dimensiuni mari, iar textul este aranjat astfel incat sa nu fie prea multe cuvinte pe rand
  • daca subiectul unui email nu are mai mult de 28-39 caractere, atunci rata de deschidere va fi de 12,2%

 

Aboneaza-te la Newsletter

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts