5 motive pentru care sa faci marketing aniversar

5 motive pentru care sa faci marketing aniversar

Marketingul aniversar nu aduce numai cresterea vanzarilor, ci si multe alte beneficii pentru business-ul tau.
Iata care sunt 5 dintre avantajele de a face marketing aniversar:

1. Un bun motiv sa iesi in evidenta
Cate dintre brandurile pe care pe folosesti te-au facut sa te simti special? Probabil o sa-ti vina in minte un loc in care ai beneficiat de servicii impecabile sau de avantajele fizice ale unui produs. Dar, asta nu este ceva deosebit. Pentru a te face sa te simti “special”, brandurile trebuie sa faca un efort in plus, iar acesta poate fi: marketingul aniversar.

Putine branduri acorda importanta in ceea ce priveste recompensarea clientilor. Dintre un salon de coafura care nu-ti ofera nimic in afara de serviciile pe care le soliciti si unul care iti ofera recompense, vouchere si oferte speciale, vei alege cu siguranta a doua varianta. Si asta fiindca tuturor ne place sa primim o recompensa din cand in cand.

2. Puteti sa creati oferte noi pentru clienti
Fie ca sunt in cautarea unui cadou sau ca vor sa-si faca singuri un cadou de ziua lor, poti oferi clientilor cadouri (vouchere, reduceri) speciale la punctul de vanzare. De asemenea, acesta este momentul potrivit de a adauga noi produse sau oferte.

3. Strangi cat mai multe informatii despre clienti
Daca trimiti pe e-mail felicitari aniversare, e important sa colectezi informatii cat mai multe despre utilizatori. Un e-mail personalizat nu numai ca va fi deschis, dar daca unui client i-a placut, il va distribui pe retelele sociale sau il va citi si prietenilor.

4. Clientii isi amintesc ca existi
Chiar daca clientii sunt multumiti de brandul tau, uneori s-ar putea sa-l uite. Piata e mult prea ofertanta. Astfel, sa trimiti un voucher pe e-mail sau o oferta de ziua de nastere este un mod prietenos de a ramane in contact cu clientii tai si de a le reaminti de tine.

5. Clientii vechi iti bat din nou la usa
Prin marketing-ul aniversar poti fideliza clientii care nu cumpara sau nu folosesc brandul tau regulat. Sunt clienti care cumpara de 3-4 ori de un site, iar apoi nu mai auzi de ei pentru urmatoarele luni. Marketing-ul aniversar este modul informal prin care iti poti fideliza clientii. Fara presiunea lui “cumpara acum” sau a altor mesaje call to sell.

 

Aboneaza-te la Newsletter

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts