Cat de traditionalist sa fii la nivel de marketing

Cat de traditionalist sa fii la nivel de marketing

Indiferent de strategie sau abordare, eforturile de marketing au ca scop atingerea unui public tinta cat mai mare si cresterea ratei de conversie a clientilor. Cu toate acestea, folosind metodele de marketing traditional sau outbound astfel de obiective devin din ce in ce mai greu de atins, iar randamentul investitiei nu este intotdeauna pe masura asteptarilor.

O alta alternativa este oferita de marketingul inbound care reuseste sa ii atraga pe cei care sunt interesati de produse sau servicii, oferindu-le posibilitatea sa faca achizitii in ritmul lor. Potrivit Social Media Today, acest tip de marketing are costuri potentiale mai mici si ofera continut valoros care poate fi distribuit oferind clientilor sansa sa devina ambasadori de brand fara ca investitiile sa fie foarte mari.

La nivelul marketingul inbound se incadreaza transformarea unui website dintr-o sursa statica de informare intr-un instrument de vanzare in cadrul caruia business-ul ofera continut valoros care raspunde la intrebarile clientilor si ofera solutii. Avand un website cu informatii utile, compania isi educa vizitatorii si acestia interactioneaza cu brandul si se transforma ulterior in lead-uri. Pentru a ajunge aici este necesara optimizarea paginii pentru motoarele de cautare astfel incat sa fie gasita mult mai usor de cei interesati.

Marketingul inbound poate fi imbunatatiti prin blogging, SEO, Social Media, email marketing si relatii publice:

  • Articolele pe blog ajuta companiile sa interactioneze cu clientii potentiali, oferind suport acestora intr-un mod personal.
  • Folosind optimizarea SEO sunt valorificate cuvintele cheie, iar site-ul este modificat astfel incat sa aiba un rating cat mai bun.
  • Retelele sociale ajuta companiile sa le ofere acces celor interesati la actualizari sau noutati si permite pastrarea legaturii cu clientii actuali.
  • Marketingul prin email este o buna modalitate de a redirectiona clientii care primesc mail-uri si newsletter catre landing page.
  • PR-ul aduce informatii utile in media, imbunatateste sansele companiei de a fi vizibila in media importante, aduce credibilitate si atrage clienti potentiali.

 

Aboneaza-te la Newsletter

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts