Cat de importanta este segmentarea listei cu contacte

email-segmentation_14Segmentarea email-urilor obtinute de la clientii potentiali si actuali este primul pas in pastrarea listei cu contacte. Daca nu stii exact care sunt clientii cu adevarat interesati de afacerea ta sau de o anumita promotie, risti sa le pierzi contactele atunci cand incerci sa comunici cu ei fara sa tii cont de dorintele lor.

Lead-urile sunt greu de obtinut, dar acestea nu trebuie pastrate in forma in care au fost obtinute pentru ca daca singurele lucruri pe care le stii despre ele sunt numele si adresa de email, atunci ai o problema. Principalul scop al segmentarii ar trebui sa fie posibilitatea de a trimite mesaje tintite care sa incurajeze achizitiile, programarile, interactiunile sau recomandarile.

In loc sa trimiti un newsletter generic intregii liste cu contacte, cel mai bine ar fi sa imparti cititorii in cateva grupuri mai mici si sa le trimiti email-ul in functie de interesele acestora, nu doar in fucntie de locatia lor. Astfel vei pastra relevanta email-urilor tale si nu iti vei diminua lista cu contacte.

Cel mai bun moment pentru realizarea segmentarii este atunci cand se adauga email-uri noi listnewsletter-metricsei cu contacte. Procedand astfel, automatizarea proceselor de marketing se va face cu mult mai multa usurinta si vei putea sa:

  • Folosesti titluri specializate in functie de segmente diferite, iar acestea iti vor creste rata de deschidere a email-urilor
  • Redactezi texte care vor capta atentia cititorilor tai
  • Obtii testimoniale de incredere pentru ca acestea vor veni de la persoane cu adevarat interesate de brand
  • Incluzi texte care incurajeaza click-uri, apeluri telefonice sau completarea unor informatii aditionale in formulare online

 

Aboneaza-te la Newsletter

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts